Spoštovani,
v okviru Inovacijske skupnosti preverjamo, kako inovativna je naša javna uprava, zato smo pripravili kratek vprašalnik.
Zbiranje primerov inovacij nam bo pomagalo prepoznati obstoječe prakse, spodbude in ovire ter bolje razumeti, kako in kje v državni in javni upravi že nastajajo izboljšave.
Inovacije in dobre prakse v javnem sektorju niso nujno povezane z novimi tehnologijami – gre lahko tudi za nove načine dela, sodelovanja, odločanja ali izvajanja storitev. Po definiciji OECD so to novosti, ki prinašajo dodano vrednost za uporabnike ali delovanje javne uprave, in predstavljajo vsaj deloma novost za organizacijo.
Prosimo, da pri izpolnjevanju vprašalnika razmišljate zelo široko – inovacije in dobre prakse se lahko pojavljajo na različnih področjih in ravneh delovanja. To so lahko na primer:
- izboljšani notranji postopki in procesi (npr. digitalizacija, krajši roki),
- aplikacije ali digitalne rešitve za uporabnike,
- novi načini sodelovanja z deležniki ali uporabniki,
- pristopi k spodbujanju trajnosti in zelenega prehoda,
- inovacije v organizacijski kulturi ali vodenju,
- eksperimentalni pristopi k oblikovanju politik ali izvajanju storitev.
Veselimo se vaših prispevkov in vpogledov! V kolikor je teh več, vprašalnik izpolnite lahko večkrat. Osredotočite se na zadnji dve leti.
Vaše odgovore bomo prenesli v katalog - namen vprašalnika je namreč tudi podpreti širjenje dobrih praks, omogočiti učenje drug od drugega ter navdihniti nadaljnje inovacijske pobude znotraj javne uprave/sektorja.